четверг, 25 октября 2012 г.

Портфоліо




ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту

Чи може людина протистояти владі грошей?

Назва навчальної теми
    «Дивне поєднання скупості і своєрідності характеру…»
(Романтичні й реалістичні риси неоднозначного образу «філософа і скнари» Гобсека. Влада золота та її філософія в повісті.)
Основний та другорядні навчальні предмети
   Основний – світова література.
   Другорядні – історія, українська література.
Вік учнів, клас
   10 клас, 15 років
Стислий опис проекту
    Даний проект виконують учні 10 класу. Тема за програмою – «Дивне поєднання скупості і своєрідності характеру…»(Романтичні й реалістичні риси неоднозначного образу «філософа і скнари» Гобсека. Влада золота та її філософія в повісті.) 
    Учні збирають статистичну інформацію щодо обраної теми протягом певного періоду часу. Вони складають таблиці, картки, працюють з додатковою літературою, текстом   повісті Бальзака «Гобсек» у різних перекладах. Використовуючи зібрану інформацію,  учні роблять висновок, що  вся історія, викладена в повіті Бальзака «Гобсек», - це історія пошуків грошей, їх значення в житті людини.
    Результат своїх досліджень учні представляють певній цільовій аудиторії, яка зацікавлена в їх обраній темі.

План

Навчальні цілі

   Виховання в молоді високої читацької і загальної культури, естетичного
смаку шляхом залучення її до найвищих досягнень світової літератури та
культури, загальнолюдських духовних цінностей;
- формування гуманістичного світогляду та гуманітарної свідомості
самостійної, творчої особистості;
- відчуття краси та виразності художнього слова;
- плекання вміння творити власну особистість  засобами літератури;
- формування  творчих здібностей, критичного мислення, навичок
аргументованого оцінювання прочитаного;
– формування сучасного читача ХХІ століття;
- розвиток культурної особистості старшокласника, здатного сприймати різні
явища мистецтва і давати їм власну аргументовану оцінку.

 Опис оцінювання

    На початку навчального проекту вчитель  знайомить учнів з інформаційним буклетом, з учительською презентацією, відбувається їх обговорення; відбувається бесіда за питаннями, які цікавлять учнів з даної теми; вчитель визначає рівень оцінювання за допомогою анкетування, «З-Х-Д».
     Впродовж  роботи над проектом: обговорення проведених спостережень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, пропонування власних способів вирішення проблемних питань, заповнення таблиці
«З-Х-Д», онлайн-опитування, само- та взаємооцінювання, консультації.

Діяльність учнів

   Перед початком роботи над проектом вчитель висвітлює інформацію про навчальний проект в шкільній газеті, інформаційному буклеті. Повідомляє про проект батьків, отримує  від них дозвіл на відкриття скриньки дитини, створює  каталог ресурсів Інтернет для батьків.
   Учні знайомляться з темою, заповнюють схему З-Х-Д, обговорюють питання, консультуються з учителем. Діти отримують правила техніки безпеки  під час роботи з комп’ютером. Учні об’єднуються в групи, переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження в бібліотеках.
   Перша група «Дослідники»  виконують пошук  та обробку інформації про згубну владу золота, грошей над людиною.
   Друга група «Літературознавці» знаходять у тексті повісті ознаки реалістичного зображення дійсності та романтичні тенденції, відповідають на питання: «Гобсек – реаліст чи романтик?»  
   Третя група «Ілюстратори» роблять малюнки до образу, працюють в бібліотеках, використовують Інтернет, добирають цитати до образу головного героя, складають «асоціативний кущ» , узагальнюють і роблять висновок.
   Впродовж роботи над проектом вчитель проводить анкетування, обговорення основних питань, надає консультації, проводить онлайн-оцінювання, З-Х-Д, учні опитують один одного за допомогою контрольних списків, виконують самооцінювання.    Кожна група презентує продукт свого дослідження у вигляді презентації.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище
Ситник Валентина Іванівна
Фах, навчальний предмет
Вчитель російської мови та світової літератури
Навчальний заклад
Балаклійська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 імені О.А.Тризни
Місто/село, район, область
м.Балаклія,  Харківська область
Дати проведення тренінгу
03.10.12            – 25.10.12
Місце проведення тренінгу
Балаклійська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 імені О.А. Тризни
Тренери
Овсієнко Надія Володимирівна


Комментариев нет:

Отправить комментарий